Shafiqah Sohaimi



Welcome to My Blue Blog :)

Photographer



At the end of the day , all we have is who we are .


Navigation

Story Owner Buddies


Tagboard




Big Clap

Template by : LiyanaIzzati
Basecode made by : AreQil
Background : Nurul Atiqah
Edited by : Farah Ain Fauzi
Best view : Google Chrome


Melaungkan Kemenangan (:
Photographer writes : ----

Forever love (:


Breath in.
Breath out.
Tenangkan fikiran.
Tenangkan minda anda.
Before that, ASSALAMUALAIKUM (:

Dari mata terus ke hati, dari hati terus ke minda . Kay dah merepek.
Selesai sudah sesi 2013. Serious aku dh selesai jalankan kehidupan tingkatan 2 ? Rasa macam tak percaya je. Haha. Pejam celik. Makan tidur. Aku dah nak form 3 wehhh. Mohon sedar diri, Shafiqah xx Kau tu dah nak PBSMR tahun depan. Aku pun tak tahu apa konsep PBSMR ni sebenarnya. Okay lantak -.-'

Nak kenalkan. Jiwa aku kat atas tu. Saling sayang, saling menegur antara satu sama lain (: Love that moment. Kenangkan masa lalu, ya Allah, ya Rabb terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan. Tak berhenti malaikat mencatit dosa aku. Astagfirullah. Dosa mengumpat, paling banyak ah aku cakap. Ya Allah, iman turun naik. Permudahkan segalanya Ya Allah. Tutup mulut aku dari segala perkara yang melalaikan. Hindari maksiat. *Ehhh ? Apa2 je lah.

10 SAHABAT LEBIH BAIK DARIPADA 1000 TEMAN YANG MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI.

Yaaa, I trust that. And that's right (: Sebenarnya aku terjumpa je quotes nih. Tu yg tetiba rasa nak update dekat fb. haha, mohon jangan pikir lain ye sayanggg (:

From left, Shafiqah, Fatehah, Ain, Sarah, Izzah, Pikaman, Arep, Ameen, Tinah, Seri.

We're the perfect TEN (: Semua comel. Semua gorjes. Semua Pandai. Haha. Semua ada kelebihan masing2. Syukur, Alhamdulillah (: Syukur pd Allah. 

TAPI

The perfect friends I have is her (:
|| NURUL AQILAH FARAZASMADI ||

My Tablemates (: Dia nih pelik ? *Ehhh? Sometimes ahh. Haha. K, merepek. Kalau aku nak buat kerja gilaaa. Dia yang halang. So, I love her much :* Qila, even tough aku ada member, aku tak pernah lupa kau, kawan (:  Mohon paham aku. Kau je yg selalu menjauhkan diri dari aku. Tapi kau tak pernah sedar yg aku selalu ingat kau. Banyak kali tersentap sebab kau, kawan. Kenapa kau buat aku macam nih ? Akhir kata dia minta maaf pada aku time last day sekolah tuh, even suara dia macam ada, takde je. Jelas kedengaran menusuk telinga aku yang kecil. nih. Hihi. Rasa nk menangis, tapi aku tahan (': Maafkan aku jugak (:

Minta undur diri, 
ASSALAMUALAIKUM (:








0 Lovely babe!