Shafiqah Sohaimi



Welcome to My Blue Blog :)

Photographer



At the end of the day , all we have is who we are .


Navigation

Story Owner Buddies


Tagboard




Big Clap

Template by : LiyanaIzzati
Basecode made by : AreQil
Background : Nurul Atiqah
Edited by : Farah Ain Fauzi
Best view : Google Chrome


Holiday :')
Photographer writes :

//Danbo take my shoes

Hai Hai Stalker :') Assalamualaikum. *Sila jawab salam saya dulu baru boleh teruskan :')
-------------------------------------------------
Now aku dekat kampung. Baru je arrive tadi. Dah mandi. Dah Solat. Homeworks pun dah siap. So, take time untuk meng Update blog nihh :') Hihi. Homeworks aku baru je siap tadiii weyyy T.T Ibu ajar mcm mana nak buat leaflet :') hakhak x) Kalau aku tahu ibu tahu buat. Mesti dari haritu aku dah tanya ibu. Lols. Kaso, lain kali ada otak. Letak kat tempat yang betul Hadoyyy -.-'

Like I sayy, holiday aku start this Mondayy. Ayah sayaaaa baik. Amek cuti seminggu. Hikshiks x) I love you ayah. Eh korang, perasan tak. Kalau post je mesti pasal ayah ada. hmm, for yr information aku lebih rapat dengan ayah berbanding Ibu :') hihi. I love you ayah. I love you ibuuu :') Okayy, hari Isnin je. Pagi pagi siap, bertolak ke Gambangg :') Heeee:D Gambang waterpark. I'm commingggg ! Happy giloss sebab sedara2 aku pun ada jugakk. Tak de lah aku kesunyian jeee .____.Then, malam balik rumah acuuu :') Nak jumpa Raihannn. Budak kecik yang muka dia cem korea tuhhhh -.-' haha. xoxo Selasa kita jalan2 dekat Melaka jeeee. Sebab pakcu ada kerja dekat Melaka. Kita ikut sekali. Then, rabuu hari yang paling best maybe x) Sebab ayah kata maybe kita pergi Kidzaniaaaa ! Aku mang impikan sgt pergi sanaaa. Ayah pleasee tunaikann janjimuuu :') Hikhik. Then pergi Midvelly .Then dah jalan2. Happy2 bagai. hari khamis kita balik kampung balikkk :') Hewhew. Jumaat balik rumah. Then, sabtu amek nenek dekat air port. Dia baru balik dari umrahhhh. Tak sabar nak jumpa dia :') Rinduu dia. Hmm, kita tengok apa yang dia belikan. hihihi.  Okayyy, today speech dah panjang sgt. baik aku stop sini. Bubbye :')



//Jom tengok Bolaaa .___. Johor vs Pahang





Miss my lollipop :
Ice cream

2 Lovely babe!