Shafiqah Sohaimi



Welcome to My Blue Blog :)

Photographer



At the end of the day , all we have is who we are .


Navigation

Story Owner Buddies


Tagboard




Big Clap

Template by : LiyanaIzzati
Basecode made by : AreQil
Background : Nurul Atiqah
Edited by : Farah Ain Fauzi
Best view : Google Chrome


Thinking for Next Year :)

Orang selaluu kata morning, tapi hari ni aku kata evening:) haha lol.
E V E N I N G!!
lalalala, bosan gilaaa wey. ape nak buat ha ? so aku update blog je lah. lalalala~ blog diubah skin oleh, aqilah huda, si budak senget. tralalala, thengssss a lot buddies. haha. tadi aku baru je ubah background twitter pic robot:) haha comel. nak tengok? nak hamek nih.
haha. comel kan?kan? cakap lah comel, penant aku cari lol. kahkahkah. hari ni ibu masak ape erk? alahaii, apeape pun yang ibu masak ianya pasti sedap. Peace(Y) love you ibuu:) hikhok.ibu pungg sayang aku lah. kau ade? ade kan? ibu mana yang tak sayang anak. lol--'
alahai, memikir masa depan, aku takod lah nak jadi form 2. harap2 lah semua senang je. tolong lah Ya Allah bantu hamba mu yang lemah ini:) Aminn . hari2 duduk terpikir, macam mana lah aku form 2 nanti. hmmm. yang hepinya, semua dah satu blok:) haha dari kelas A sampai Z :) hewhew. tu je lah kot yang best. tralalalala~ boleh kenal dengan semua. ni tak. still ade yg aku tak kenal lagi. maaf dok! 
Hmm kay lah cukup panjang aku membebel setakat nih. hehe:) kbhaiiii 

0 Lovely babe!